הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

טיפים

החורף כבר כאן! המבצעים הכי טובים לג'קטים, עליוניות ומעילים

התקופה האחרונה הצליחה לבלבל את כולנו משלל בחינות, ובכל זאת העונה הקרה הגיעה ואיתה גם הצורך להתלבש בהתאם. איפה תמצאו את המבצעים המשתלמים ביותר על לבוש חורפי?

שלג
השנה רשתות רבות יצאו במבצעים על פריטי החורף שלהם

הקיץ הזה היה שונה מכל הקיצים שהתרגלנו אליהם, וגם החורף הנוכחי גרם ללא מעט שינויים בלוח הזמנים. מנגד, למרות שהתוכניות שלנו השתנו לא מעט, בכל זאת אנחנו צריכים להצטייד בג'קטים מחממים, מעילים נעימים ועליוניות לימים שהם בין לבין. החדשות הטובות הן שרשתות רבות יצאו במבצעים על פריטי החורף שלהם, שתקפים גם באונליין – לימים שבהם החנות הפיזית סגורה. יצאנו לבדוק כמה מהאתרים!

רנואר

על רנואר ממש לא צריך להרחיב ולפרט. הרשת מציעה פריטים משתלמים, אופנתיים ואטרקטיביים לאורך כל השנה, וגם בחורף הנוכחי רנואר לא מפסיקים להפתיע. באתר של הרשת מחכים לכם מבצעים רבים על בגדי החורף, במחלקות הנשים וגם אצל הגברים. מה רנואר הכינו לכם? הכול! החל ממעילי זמש, ניילון, טרנץ' ומעילים דמויי פרווה, דרך ג'קטים סופר-נוחים ועד לעליוניות שאפשר לשים בכיף לכל מקום. 

ומכיוון שגם החליפות תפסו מקום בולט השנה, תוכלו למצוא באתר רנואר סטים של סווטשירטים ומכנסיים לטוטאל לוק הכי שווה שיש.

בקרו באתר רנואר: https://www.renuar.co.il/

אורבניקה

רשת אורבניקה מתמחה במתן פתרונות הלבשה נוחים, יפים ובמחירים ידידותיים לכל המשפחה. בחודשי החורף תמצאו בחנויות (וגם באתר) מבחר בגדי בית ופיג'מות נוחות ומפנקות, אבל גם מעילים וג'קטים שתוכלו ללכת איתם לעבודה או לסידורים בחוץ.

בקרו באתר אורבניקה: https://www.urbanica-wh.com/

טוונטי פור סבן

כל מה שהצעירים צריכים, במחירים מפתיעים ונוחים. הרשת מציעה קולקציות סופר שיקיות לנשים, כאשר בשנה האחרונה הצטרפו אליהן גם קולקציות גברים סופר אופנתיות. בגזרת המעילים יחכו לכם מעילים מחממים עם קפוצ'ון, עליוניות משובצות ושלל ג'קטים בצבעים החמים של העונה.

בקרו באתר טוונטי פור סבן: https://www.twentyfourseven.co.il/

קסטרו

כמו באתר רנואר, גם המעילים והג'קטים באתר קסטרו מוצעים בהנחות משמעותיות בתקופה הזו, ואתם ממש לא רוצים לפספס את מה שהכינו עבורכם בחברה. המחירים האטרקטיביים מוצעים גם במחלקת גברים וגם בנשים.

בקרו באתר קסטרו: https://www.castro.com/

עם כזה מבחר ברשתות השונות, אנחנו כבר מיהרנו להתחדש. מה אתכם?

אישה, קניות, אופנה, סטייל
קולקציות חורף 2021 מלאות בסטייל חדש ומנצח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *