הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

ללא תיוג

המדריך המלא לאתר האופנה שיין: כולל טיפים סודיים שכדאי להכיר

אחרי שהפך לאחד מהאתרים המובילים של חובבי שופינג אונליין, הגיע הזמן להכיר אותו לעומק. איך מזמינים בשיין, מהם הקודים לרכישה שחובה להכיר ואיך להפוך כל משלוח משיין לסופר משתלם?

אם יש דבר אחד שלמדנו בעזרת Shein, זה שאין דבר כזה יותר מדי בגדים. שיין הפך את הזמנות האונליין למהנות מתמיד, בזכות שילוב בין מחירים משתלמים, מבחר פריטים אינסופי ויכולת להתאים במקסימום לכל אירוע. עם פריטי לבוש והנעלה לנשים, גברים וילדים, אביזרים לבית, אקססוריז ואפילו צעצועים לחיות מחמד. וכשמוסיפים את הסיילים וטווח המידות הרחב – ברור למה מדובר בהזדמנות שאין אפשרות לסרב לה. המדריך הבא יאפשר לכם להפוך כל קנייה באתר שיין למשתלמת במיוחד, ויענה על שאלות נפוצות שלקוחות נוטים לשאול.

איך מזמינים בשיין?

הזמנת פריטים באתר היא פשוטה במיוחד, וניתנת באמצעות רוב כרטיסי האשראי ודרך פייפאל – לנרשמים ולאורחים כאחד. טיפ: הרשמה לאתר מקנה לכם קוד קופון להנחה, שתקף כבר בקנייה הראשונה שלכם. חפשו את המייל בתיבת הדואר הנכנס שלכם. 

למה חשוב לשים לב?

Shein כולל מבחר מרשים מאוד של פריטים, ולכן כיף ונוח להסתובב בו. אם אתם רוצים למקסם את ההטבות השונות, חפשו פריטים בקטגוריית הסיילים שאף פעם לא מאכזבת. בנוסף, עברו על עמוד הבית בכל ביקור באתר. תמיד יחכו שם קופונים אטרקטיביים.

טיפים: טרם הוספת פריט אל סל הקניות, כדאי מאוד לקרוא את הביקורות שגולשים אחרים כבר הוסיפו. במקרים רבים, תגלו טיפים חשובים הנוגעים למידות, לבדים וכדומה. אפשרות נוספת היא לתת למערכת החיפוש של שיין להתאים לכם ביגוד – בהתאם למידות האישיות שתזינו בפרופיל. גיליתם פריט שאהבתם? מומלץ לגלול גם אל תחתית העמוד, כדי להתבונן על שורת הפריטים הדומים שהאתר מציג. במקרים רבים, מדובר בסינון אפקטיבי שמאפשר להיחשף לבגדים או אביזרים שאולי לא היינו מגלים אחרת.

אגב, אפשרות נוספת לקנות חכם עם שיין היא באמצעות צבירת נקודות שניתנות למימוש בהזמנות עתידיות. קיימות כמה דרכים לעשות זאת – לאשר קבלת הזמנה שהגיעה בעמוד ההזמנות שלכם, כמו גם לתת ביקורות ולפרסם תמונות של אותם הפריטים. תגובה הכוללת תמונה, תזכה אתכם בכמות נקודות גדולה יותר מאשר טקסט בלבד. ולבסוף, אם אתם בעניין של שליחת מתנות לעצמכם (ובינינו, מי לא?) תוכלו לרכוש גיפט קארד באתר, שניתן למימוש בערך הגבוה מהסכום שלו. כך למשל גיפט קארד בשווי 300 ₪, יעלה לכם 285 ₪. גיפט קארד ששוויו 400 ₪, יעלה 360 ₪. 

שיין משלוחים – כל מה שחשוב לדעת

Shein מציע מספר צורות שילוח, כאשר המשלוח הרגיל לדוגמה, מוצע בעלות של 30 ₪. עם זאת, ברכישה מעל סכום מסוים, תוכלו לקבל משלוח ללא עלות. ניתן לצפות בטבלת המחירים העדכנית והמלאה, כולל ברף שיש לחצות כדי לזכות במשלוח חינמי, בעמוד המשלוחים באתר. רוצים לקבל את ההזמנה שלכם במהירות המרבית, כדי שתספיק להגיע לפני אירוע או מכל סיבה אחרת? בחרו באפשרות של משלוח אקספרס. המשלוחים יועברו לטיפולן של חברות בלדרות כמו GCX הישראלית, שיטפלו בכל השלבים הנלווים לקבלת החבילה.

מעקב הזמנות שיין

לצורך מעקב אחר הזמנה שביצעתם, עומדות בפניכם מספר אפשרויות. אם ביצעתם אותה כמשתמש רשום, תוכלו להתחבר לחשבונכם, להיכנס אל עמוד ההזמנות שלכם וללחוץ על Track order details כדי לקבל את הפרטים המלאים. חברת GCX מציעה ללקוחותיה אפשרות מעקב נוספת, שניתנת לביצוע על ידי כניסה לעמוד מעקב המשלוחים באתר GCX. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *