הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

אופנהטיפים

בא לי באלם: מה צריך לדעת על ליפ באלם?

מאז שהחורף הגיע כולן מסביב משתמשות בליפ באלם? ממש לא מדובר במקריות. הכירי את המוצר שיהפוך לחלק בלתי נפרד מתיק האיפור שלך בתקופה הקרובה, ואת יתרונות השימוש העיקריים בו

כולנו מכירות את המצב הבא. את מתלבשת, מתאפרת, נראית במיטבך אבל אז מגיע אפקט השפתיים היבשות ומשפיע על כל הלוק. נשים רבות סובלות משפתיים יבשות בייחוד במהלך החורף, בעיה שהיא אסתטית אבל לעתים גם מכאיבה ולא נעימה. בחלק מהמצבים מדובר בקילוף בלבד, אבל במקרים אחרים היובש מוביל לאי נוחות משמעותית, דימום ולעתים גם פצעי קור. שפתון למניעת יובש הוא פתרון ותיק שכולנו מכירות, אלא שבמקרים רבים הוא לא מצליח להוות תחליף לשפתון האהוב עלינו. זה שמקנה לנו צבע, ברק ואפקט מרשים. 

ליפ באלם (Lip Balm) הוא מוצר שנועד לשלב בין כל העולמות. קודם כל, הוא מעניק לשפתיים לחות והגנה ועל ידי כך שומר עליהן מפני יובש – כדי לסייע לעור להישאר גמיש, רך, נעים למגע, ולהפחית מצבים לא נעימים מהסוג שתיארנו. אבל מעבר לזה, באלם לשפתיים הוא גם מוצר שמקנה להן גם ברק – וניתן לרכוש אותו בסניפי סקארה בגוונים שונים לבחירתך. 

יתרון נוסף קשור ליכולת לבחור באלם בצורה שמועדפת עלייך. חלק מהבאלמים עגולים, אחרים מוארכים ויש כאלה שנראים ממש כמו שפתון לכל דבר. מה שהופך גם את השימוש לכיפי במיוחד, ולכן מעודד אותנו לזכור להשתמש במוצר. האפשרות לבחור ליפ באלם שעונה על כל הצרכים שלך במוצר אחד, יהפוך אותו לחבר הכי טוב שלך במהלך החורף. ניתן כמובן להשתמש בו לאורך כל השנה, כך שאם תיק האיפור שלך עמוס – זה הרגע לפנות בו מקום למוצר חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *