הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

טיפים

ניחוחות של חג: אלו הבשמים שאתם חייבים להכיר

התחדשתם בבגדים לתקופת החגים הקרבה, אבל מה לגבי בשמים? ניסינו ואספנו כמה כיוונים, שיגרמו לכל האורחים סביב השולחן לסובב את הראש

בושם של רוברטו קוואלי
בשמים הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של רבים – ובצדק.

התחדשתם בבגדים לתקופת החגים הקרבה, אבל מה לגבי בשמים? ניסינו ואספנו כמה כיוונים, שיגרמו לכל האורחים סביב השולחן לסובב את הראש

בשמים הם מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של רבים, ובצדק. ניחוחות נעימים משדרגים כל הופעה וכל מראה, ויכולים להפוך לסמל ההיכר שלכם בקלות. אם עדיין לא מצאתם את האחד שלכם או שאתם מחפשים כיוונים חדשים עבור בשמים לנשים ולגברים, אספנו עבורכם כמה רעיונות מושלמים לשימוש אישי או למתנה. 

ביירדו, Sundazed – מותג היוקרה השבדי מציע מגוון בשמים לנשים ולגברים, בניחוחות שאי אפשר להתעלם מהם. העלות אמנם לא נמוכה, אבל תהיו בטוחים שכולם ישאלו אתכם איזה בושם שמתם. בסדרה של ביירדו אפשר למצוא מגוון בשמים, אבל אנחנו התאהבנו ב-Sundazed, שמושלם למי שעדיין לא רוצה לוותר על הקיץ. אחד מבין בשמים לגברים ולנשים שבאמת מתאים לשני המינים, בזכות ניחוח הדרים ארומטי, תווים עליונים הכוללים מנדרינה ולימון ותווי בסיס מתוקים.

אוסקר דה לה רנטה, Alibi – מחפשות כיוון מעניין על המדף של בשמים לאישה? הבושם הזה של דה לה רנטה הוא כיוון מומלץ במיוחד. עם תווים עליונים של פריחת הדר וג'ינג'ר, תווי אמצע של סחלבים ותווי בסיס של ענבר. ולמרות שאנחנו משתדלים לא להתמקד בקנקן אלא במה שיש בו, הבקבוקון המרהיב של Alibi ללא ספק עושה חשק להשתמש בו.

ג'ו מלון, English Pear And Freesia – בשמים של ג'ו מלון כבשו את נשות ישראל ממש לאחרונה, למרות שמדובר במותג ותיק. אם אתן מחפשות בשמים לנשים בניחוח שיגרום לכן להרגיש כמו חלק מבית המלוכה, זו הבחירה המתאימה. מתקתק, קלאסי ואיכותי במידה הנכונה.

גוצ'י, The Alchimist Gardan, the last Day of Summer –  בשמים נתפסים כהרבה יותר מאביזר טיפוח, וגוצ'י מוכיחים את זה בכל ליין בשמים מחדש. פתרון נוסף עבור מחפשי בשמים לגברים ולנשים באותו בקבוקון, הוא הבושם המנצח הזה שגוצ'י ייצרו – שישמח את מי שמחפש קיץ נצחי. באריזה שיקית ועם ניחוח המבוסס על אגוז מוסקט, פצ'ולי וברושים. 

בושם של קוקו דה  שאנל
ניחוחות נעימים משדרגים כל הופעה וכל מראה ומהווים את סימן ההיכר שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *