הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

טיפים

המדריך המושלם לאיפור בקיץ: כך תתאפרי קל ונוח בעונה החמה

ליהנות ממראה של איפור מקצועי גם כשהטמפרטורות שוברות שיאי שרב? עם כמה בחירות חכמות של מוצרי איפור וטיפוח – זה הכי אפשרי שיש

איפור לנשים
איפור איכותי הוא איפור שמחזיק גם בימי הקיץ החמים ביותר

קל להסתנוור מהמבחר הרחב של מוצרי איפור בחנויות וברשתות, אלא שתחת המזגן הנעים כל מוצר יכול להיראות כמו הצלחה. בחוץ לעומת זאת, מוצרי האיפור שלנו צריכים לשרוד את החום הכבד של יולי-אוגוסט, ולעמוד בפני אתגרים של זיעה ושמש קופחת. האם במצב כזה אפשר לסיים את היום עם מראה של איפור מקצועי לכל דבר? עם הטיפים הבאים, אין ספק שהתשובה היא חיובית.

טיפ מס' 1: בחירה במוצרים עמידים. הלוק של איפור מקצועי מושג באמצעות מוצרים שעמידים במים, ושמחזיקים על גבי העור שעות ארוכות. מוצרי איפור כאלה מתקבעים טוב יותר, ולכן יצליחו ללוות אתכן לאורך היום.

טיפ מס' 2: זוכרים שלס איז מור. המראה הרב-שכבתי עשוי להוביל ללוק כבד, שלא מתאים לעונה, וגם ל"בלגן" ברגע שבו אחד מהמוצרים יפסיק לעשות את העבודה. ותרו עליו.

טיפ מס' 3: לא מסתמכים אוטומטית על התאמות מהחורף. אם השקעת והתאמת בין גוון העור שלך בחורף לבין מוצרי האיפור, זה לא אומר שהם צריכים להישאר איתך גם עכשיו. בקיץ רובנו שזופות יותר, ולכן המוצרים שהתאימו לך בדצמבר, לא בהכרח יתאימו כעת.

בקיץ הקרוב – בוחרות קיקו מילאנו

מותג היופי קיקו מילאנו נוחת היישר מאיטליה כדי לעזור לכולנו להיראות הרבה יותר שיקיות בעונה החמה. למשל – מייק אפ פודרה נוזלי עם מקדם הגנה מבית קיקו מילאנו, הוא מוצר שמגן על העור, מטשטש פגמים ואפילו חסין למים. בנוסף, קיקו מילאנו מציעה גם מייק אפ סטיק, שעמיד בפני זיעה ומחזיק עד ל-16 שעות. פתרון מעולה לימים ארוכים.

בגזרת השפתונים של קיקו מילאנו, תמצאי מגוון ליפסטיקים ושפתונים עמידים שילוו אותך במשך שעות ארוכות, ויאפשרו לך ליהנות ממראה רענן גם בימים שרביים. ואגב, גם האיפור לעיניים מבית קיקו מילאנו מפגין עמידות משלו, עם אייליינר שעמיד עד ל-10 שעות וגם קל מאוד לשימוש.
מוזמנות להיכנס לאתר בעצמכן ולבדוק: https://www.kikocosmetics.co.il/

אייליינר שחור
אייליינר טוב הוא אחד שמחזיק עד 10 שעות וקל לשימוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *