הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

גברים

חכם בשמש: 5 סוגי מסגרות משקפי שמש ללוק מתוחכם

מסגרות של משקפי שמש הן בראש ובראשונה הצהרה אופנתית, אצל גברים ונשים כאחד. אילו משקפי שמש מעוצבות לגברים אסור לך לפספס בעונה הקרובה?

משקפי שמש ספורט לגברים כתומות צהובות
משקפי שמש הם האקססוריז החשוב ביותר

מעטים הם האקססוריז שהחלו כפריט פרקטי ופונקציונלי, ועברו לשמש כסטייטמנט אופנתי לכל דבר. משקפי שמש מעוצבות הן ללא ספק הדוגמה המושלמות, בין אם מדובר במשקפיים לטיול עירוני או על משקפי שמש ספורט לגברים שמיועדות לפעילות בחוץ. רגע לפני הזינוק המשמעותי בטמפרטורות, איתרנו 5 סגנונות של משקפי שמש מעוצבות שלא תרצה להוריד מהפנים.

העגולות – הפתרון המושלם למי שמאמין שכל המוסיף גורע. מסגרות שטוחות ועגולות שמשדרות לוק הכי לא מתאמץ והכי אופנתי בו זמנית, של "לבשתי ויצאתי". אלגנטיות ומתאימות לכל סגנון לבוש, ובמקביל יוצרות רושם מושלם. 

מרובעות עבות – משקפי שמש מעוצבות בעלות אמירה מיוחדת. לוקחות את הסגנון ה"מרובע" והסטנדרטי ומוסיפות לו טוויסט ייחודי, כך שמדובר בבחירה מנצחת עבור מי שאוהב מסגרות שיש להן נוכחות. אנחנו הכי אהבנו את הגוון השחור והקלאסי, שמתאים עם הכול.

מרובעות עם גשר – תת קטגוריה של משקפי טייסים, שמושלמות גם בתור משקפי שמש ספורט לגברים. מסגרת שטוחה, גשר עליון ולוק כללי עדכני וטרנדי.

טייסים פלוס – ממבט ראשון גם המסגרות האלה נראות כמו מסגרות של משקפי טייסים, אבל קל לשים לב להבדלים העיקריים ביניהם. אלה משקפיים שלקחו את כל היתרונות של משקפי הטייסים, ופשוט הרחיבו אותם. מדובר במסגרות בעלות גשר עליון עבה יותר, ידיות רחבות יותר ולכן גם אפקט "וואו" משמעותי יותר בהתאמה. 

הגיאומטריות – למי שמחפשים מסגרות משקפי שמש מעוצבות עם אדג' אמיתי. משקפי השמש הגיאומטריות פרצו בסערה גם אל קטגוריית הגברים, ואם עצרתם במשקפי שמש מרובעות – אתם מוזמנים לנסות כיוונים נוספים. עם משקפי שמש במסגרת מחומשת ואפילו מתומנת! מי יעז לעצור אתכם עכשיו?

לפני שקונים – בודקים

ואחרי שבחרתם את הסגנון, אל תשכחו לבדוק שמדובר במשקפיים מ"בית טוב". אילו דגמים קיימים, מה האחריות שמוצעת לכם ופרטים נוספים שרלוונטיים עבורכם. וכמובן, תתחדשו ואל תשכחו להרכיב אותם בעת הצורך! 

משקפי ריי-בן שחורות
משקפי שמש קולקציית 2021

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *