הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

אופנהילדים

הקיץ כבר כאן: בגדי קיץ שכל ילדה חייבת בארון 

הילדה שלכם בוחרת כבר מגיל צעיר מה היא תלבש לגן או לבית הספר? מעולה, עם מבחר הרעיונות הבא, תהיו בטוחים שהיא תמיד תמצא משהו שהיא אוהבת ברגע המתאים

ילדים
קולקציית קיץ 2022 של בגדי ילדות וילדים מביאה איתה טרנדים מהממים.

המחשבה מה ללבוש מדי בוקר, מלווה לא רק מבוגרים אלא גם את הדור הצעיר שלנו. כהורים, חשוב לנו שהילדים שלנו יתלבשו נוח ויפה, אבל בפועל גם להם יש דעה משל עצמם שהם לא מפחדים להביע. למרבה המזל, כדי לשלב בין הטרנדי, הנוח והאיכותי, כבר לא צריך לעבוד קשה ולעבור בין המון חנויות. אלה הבגדים שכדאי לקנות כבר עכשיו, כדי לאפשר לילדות שלכם לעבור את הקיץ הקרוב בהנאה.

טייצים קצרים

פריט החובה לקיץ, שמתאים לקייטנה, למשחק עם חברים או לבילוי בגינת השעשועים. נוחים, יפים וניתנים להתאמה פשוטה עם כל חולצה. בחרו כמה צבעים, כי הילדה תשתמש בהם הרבה.

חצאית

חצאית לילדות היא לחלוטין לא פריט שמיועד רק לאירועים. ניתן לשלב חצאית לילדות עם כל חולצה יומיומית או בגד גוף, או לשים אותה יחד עם נעליים יפות כדי להפוך אותה לאאוטפיט ליום הולדת או בילוי מיוחד. תוכלו למצוא חצאית לילדות במגוון בדים ולוקים, החל מכותנה, דרך ג'ינס ועד לבדים דרמטיים יותר שיוצרים אפקט מתנפנף ונפוח.

שמלה

גם שמלות לילדות קטנות הן תמיד רעיון שיתקבל בברכה. ילדות רבות נהנות מאוד ללבוש שמלות, וישמחו ללבוש אותן גם להליכה למכולת. אם אתם קונים שמלות לילדות קטנות, הקפידו כמובן לשים לב לבד וודאו שהשמלה נוחה להן – כדי שיוכלו לשחק וליהנות בהן בלי לחשוב פעמיים.

אוברול

פתרון נוח, ספורטיבי ואופנתי, שניתן לשים מעל כל חולצה או גופיה כתחליף לג'ינס. יכול להגיע בגרסה ארוכה או קצרה, ולכן להשתלב גם בימים השרביים ביותר בהצלחה.

חליפה ספורטיבית

מתקשים למצוא התאמה מושלמת ורוצים לקצר את הזמן של הילדות מול הארון בבוקר? חליפות ספורטיביות של חולצה ומכנסיים מעניקות טוטאל לוק בלי לשבור את הראש, שיכול להתאים לכל סוג של בילוי. במקביל, אפשר כמובן לפצל אותן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *