הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

נשים

להיות מלכת הערב – שמלות שיעשו אותך מאושרת

אחרי תקופה ארוכה שאופיינה בריחוק חברתי, השנה עונת האירועים חזרה בשיאה. כדי שתגיעי אליה מוכנה מתמיד, אספנו עבורך טיפים מנצחים לבחירת שמלות ערב. שנתחיל?

שמלה לבנה תלויה על ארון
המגוון הרחב של שמלות גרם לרכישת שמלות ערב הפכה למשימה מתאגרת.

אירוע מיוחד הוא תמיד הזדמנות ללבוש שמלות חדשות, אבל המגוון הרחב של שמלות לנשים בכלל וסוגי שמלות ערב בפרט – הופך את הקנייה למשימה מאתגרת. איך בוחרים שמלה שתיצור את האפקט המרשים ביותר ותגרום לך להרגיש בשיאך? אספנו כמה המלצות:

  1. זכרי שהשמלה צריכה להתאים לך ולא להיפך – העצה הזו אמנם נראית מובנת מאליה, אבל נשים רבות נוטות להתפשר על שמלה שהן אוהבות גם אם היא לא נוחה להן. האפשרות לקנות שמלות ערב אונליין פותחת בפנינו מבחר אפשרויות בכמה לחיצות כפתור, כך שקל יותר למצוא את השמלה במידה, באורך ובסגנון המתאים. רכשי את האחת שלך.
  2. אל תיכנעי לטרנדים – טרנדים בביגוד פוגשים גם שמלות לנשים, ולעתים נדמה לנו שאין ברירה אלא לקנות את מה שרואים בכל מקום. אם את חובבת את הטרנד, תוכלי כמובן לעשות זאת. אבל אם לא מדובר בבחירה האמיתית שלך, אל תוותרי על מה שאת אוהבת.
  3. שימי לב לבד – שמלות ערב אמנם לא נועדו לשמש אותנו ברמה היומיומית, אבל זה לא אומר שאין סיבה להתייחס לסוג הבד. בד נעים, בייחוד בתקופת הקיץ, יכול לעשות את כל ההבדל בין ערב שתיהני במהלכו לבין ערב שיגרום לך להזיע לחינם וישאיר זיכרונות לא נעימים.
  4. התייחסי לאביזרים משלימים – יש לך זוג נעליים שאת ממש רוצה לנעול? מצאי שמלה שתתכתב איתן. מצד שני, זכרי ששמלה שאולי נראית "משעממת", יכולה להיראות אחרת לגמרי עם האקססוריז המתאימים. בין אם מדובר בשרשרת, עגילים או חגורה. לא במקרה, לפעמים כל מה שאנחנו מחפשות הוא שמלות ערב שחורות.
  5. הגדירי תקציב – קל מאוד לחרוג מהתקציב כשמחפשים שמלות לאירוע מיוחד. מצד שני, כאמור, מדובר בשמלה שכנראה לא תראי על בסיס קבוע. באתר של גולברי למשל, מצאנו מבחר שמלות בהנחות מפתיעות שגרמו לנו לחכות בציפייה לאירוע הבא. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *