הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

נשים

צאו לדרך: נעלי הספורט שיהפכו אותך לאופנתית בן רגע

נעלי ספורט לנשים הן כבר מזמן לא רק אביזר ספורטיבי אלא אקססורי אופנתי לכל דבר. איך בוחרים נעליים שנוח להתאמן בהן אבל גם כיף ללבוש לכל מקום?

חדירתה של הפעילות הגופנית אל תרבות הפנאי היא מגמה שרואים לא מעט בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, אם בעבר הייתה הפרדה ברורה בין בגדי הספורט שלנו לבין הבגדים שאנו לובשים ביומיום, כעת זה כבר ממש לא המצב. מתאמנים רבים מתגאים בקולקציית בגדי הספורט שלהם גם מחוץ לחדר הכושר, ונועלים גם את נעלי הספורט כשהם יוצאים לסידורים או בילויים. 

נעלי ספורט
נעלי ספורט – מזמן כבר לא רק אביזר ספורטיבי

בקטגוריה של נעלי ספורט לנשים, התחולל מהפך אמיתי. מנעליים משעממות בצבעים ובעיצוב אחיד, הגענו למצב של טרנדים חדשים, גוונים נועזים וסגנונות שהופכים כל שיעור אירובי להרבה יותר מהנה. אלא שלפני שמתאהבים במגמות המבורכות הללו, חשוב לזכור שרכישת נעלי ספורט לנשים משמשת בראש ובראשונה לסייע לנו לשמור על הבריאות. מסיבה זו, יש להקפיד על נעליים שהן גם וגם – גם עונות על ההעדפות שלכן בכל הקשור למראה, וגם (ואפילו יותר חשוב) שומרות על הרגליים שלכן. 

איך לבחור נעלי ספורט?

ברמה הכללית, הבחירה הנכונה תתחשב בשלושה פרמטרים: התאמה לפעילות הגופנית, התאמה למאפיינים האישיים והתאמה להעדפה האישית. 

  • פעילות גופנית – האם את מחפשת נעלי ספורט לנשים עבור ריצה, הרמת משקולות, פילאטיס מכשירים או שיעור זומבה? לכל אחת מהפעילויות שהזכרנו נחוצות נעליים מסוג אחר, שיתמכו בחלקי הגוף בצורה שונה וימנעו פציעות. הימנעי מלרכוש זוג אחד של נעלי ספורט לנשים במחשבה שהוא יתאים לכולן.

  • התאמה למאפיינים אישיים – כאן הכוונה לצורכי כפות הרגליים שלך. קיימות נעלי ספורט לנשים שמיועדות לענות על צרכים ספציפיים, ויכולות למנוע ממך כאבים ואי נוחות.

  • התאמה להעדפה האישית – החלק הכיפי באמת! החדשות הטובות הן שכדי להיות אופנתית וטרנדית, את ממש לא חייבת ללכת לכיוון מסוים. תוכלי לבחור נעלי ספורט לנשים בדגם קלאסי שתמיד נראות מעולה, או ללכת על דגם צבעוני בגוונים קיציים משגעים כמו ורוד, כתום או צהוב. בחנויות וברשתות כבר מחכים לך!
לכל פעילות גופנית שונה נחוצות נעלי ספורט שונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *