הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

נשים

חולצות נשים לרכישה אונליין ברשת אורבניקה

ללימודים, למשרד או ליציאה עם חברות, החולצה שרצית כבר מחכה לך באתר של אורבניקה. בלי לצאת מהבית, בלי לחפש חנייה ולבזבז זמן, ובמחיר הכי משתלם שיש

שופינג הוא ללא ספק מטלה מורכבת. מצד אחד אנחנו נהנות ממנו מאוד, אפילו אם אנחנו לא באמת מחפשות משהו ספציפי, אבל מצד שני הוא גוזל זמן, מאלץ אותנו להגיע במיוחד לקניון או למרכז המסחרי, ועלול לגרום לנו להיכנס גם לחנויות שלא תכננו לבקר בהן. היכולת לקנות אונליין, שמתפשטת בשנים האחרונות בקרב יותר ויותר רשתות בגדים בישראל, הפכה את הסיפור הזה לידידותי בהרבה. עם האפשרות לראות תוך שניות את כל המבחר, למצוא את מה שאנחנו מחפשות ולקבל את המשלוח ישירות הביתה או אל לוקרים קרובים בקלות ובמהירות.

ילדה בחנות בגדים
לא צריך להגיע יותר לקניון

הכי אופנתי, במחיר סופר ידידותי

ברשת אורבניקה ממשיכים לעקוב אחר הטרנדים הלוהטים ביותר בעולם הביגוד, בלי לוותר על טווחי מחירים משתלמים במיוחד. עם מכנסיים, בגדי ים, שמלות, אקססוריז לבית, תכשיטים וכמובן גם חולצות, שאתן פשוט לא רוצות לפספס. לקראת הקיץ תמצאו ברשת את כל מה שאופנתי בעולם הטופים: גופיות א-סימטריות, סטרפלסים, טופים קיציים שמתאימים לבילוי בערב, טישרטים, חולצות מכופתרות וכל מה שנחוץ כדי למצוא את החולצה המושלמת.

בגדים תלויים על קולב
הבגדים הכי אופנתיים

את כל החולצות הללו ועוד תמצאו כמובן בכל הסניפים אבל מאז פתיחת האתר של אורבניקה, כבר לא צריך אפילו לצאת מהבית כדי להתחדש במה שחיפשתן. חולצות נשים בכל אחת מהקטגוריות שהוזכרו מחכות לכם לרכישה אונליין, בכל רגע ומכל מקום. אז תתחדשו!

 

איך זה עובד?

גלשו לאתר, גלו את כל הבגדים שכבר מחכים לכן והעבירו אל עגלת הקניות הווירטואלית את כל פריטי הביגוד הרלוונטיים שתרצו לרכוש. בשלב הבא, עברו אל עמוד התשלום ובחרו באיזה אופן תרצו שהמשלוח יגיע אליכן. תוכלו לבחור בין שליח עד הבית לבין משלוח ללוקר שנמצא בקרבת מקום מגוריכן. זה הכול, החולצות בדרך אליכן! עלות המשלוח משתנה בהתאם לגובה ההזמנה ולאופן השילוח, כאשר מסכום מסוים (כמפורט באתר) המשלוח הוא ללא עלות.

 

אספקת ההזמנה שלכן מתבצעת בהתאם למדיניות הרשת, וכדי לעזור לכן להישאר עם אצבע על הדופק תקבלו עדכון לכל אורך הדרך כדי שתדעו איפה ההזמנה נמצאת. ברגע ביצוע ההזמנה יגיע אליכן מייל שיאשר שההזמנה התקבלה והיא בטיפול, ולאחר שהיא תיאסף לשילוח תקבלו הודעת אסאמאס על כך שההזמנה נמצאת בדרך אליכן. 

 

רוצות לשנות או להחליף? זה פשוט במיוחד

רוצות להחליף פריט מסוים? אין שום בעיה, שמרו את החשבונית ותוכלו לעשות זאת תוך 14 ימי עסקים, בתנאי שהמוצר חדש ולא השתמשתן בו כמובן. ההחלפה תוכל להתבצע בכל אחד מהסניפים, למעט סניפי האאוטלט או החנויות באילת. תמורת הפריט שתחזירו תוכלו לקבל מוצר אחר או שובר זיכוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *