הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

ילדים

איך לבחור לילדים שלכם חליפות גן

אין הורה שלא מכיר את הסיטואציה הבאה: קמים מוקדם מאוד בבוקר, מעירים את הילדים ולאחר מלחמת התשה בינם לבנינו הם סוף סוף מחליטים לקום, לצחצח שיניים, ואז מגיע השלב הגורלי – בחירת הבגדים. איך איך להתאים חליפות גן לילדים?

במקרה הטוב, השלב הזה נמשך מספר דקות, אתם בוחרים את הבגדים ומלבישים את הילד שלכם שגם חצי ישן. במקרה הרע, הילד שלכם החליט שהוא לא מסכים ללבוש אף בגד מהמבחר ובכלל בגד שלא קיים בארון.

אחת החובות שלנו בתור הורים (אחת מתוך הרבה כמובן) היא לדאוג כיצד הילד שלנו יתלבש לגן. שהרי, ילדים בגיל קטן לא יכולים להחליט על כך לבד, ופה למעשה אנחנו ההורים נכנסנים לתמונה.

בשנים האחרונות בגדי ילדים ואקססורייז הפכו להיות מעבר לפונקציונלים – גם אופנתיים במיוחד. בתור הורים, אנו רוצים את הטוב ביותר בשביל הילדים שלנו, גם כשהדבר נוגע לבגדים שהם לובשים. עלינו לדעת לבחור עבורם את הבגדים הטובים ביותר, האיכותיים ביותר, וכן המתאימים ביותר (הן לעונת השנה והן ל"טרנד" האופנתי).

בגדי ילדים
נוחות אופנתית

אין ספק בכך כי הגן, המקום אליו הילדים שלנו הולכים בכל בוקר, מהווה תקופה קריטית ומשמעותית להתפתחות שלהם. בין היתר, תקופה זו יכולה גם להתחיל לעצב את אישיותם ומכאן שלה חשיבות רבה. על כן, כאשר אנו מלבישים את הילדים שלנו לגן, עלינו לזכור מספר דברים חשובים:

  1. התאמה למבנה גופם – כל אמא יודעת הכל על הילד שלה, כנ"ל גם את מידת החולצות והמכנסיים שלו. לכן, כאשר אתם רוכשים חליפות גן חדשות לילדים שלכם, וודאו כי הם במידה הנכונה והמתאימה ביותר למבנה גופם. מומלץ להגיע יחד עם הילדים לחנויות הבגדים ולאפשר להם למדוד את הבגדים על מנת לוודא זאת. הרי אף הורה לא היה רוצה שהמכנסיים של הילד לו יקרעו במפתיע כשיישב בגלל שהם לא במידה הנכונה.
  2. התאמה למבנה הפיזיולוגי – ישנם ילדים הסובלים מקור, ישנם ילדים הסובלים מחום וישנם ילדים אשר רגישים לחומרים מסוימים שיכולים להיות מצויים בבגד. מכאן, שיש להבין היטב את הצרכים של הילדים שלכם ולפיהם להתאים להם את הבגדים. כך למשל, במידה והילד שלכם נוטה לסבול מקור, ציידו אותו עם שתי שכבות או יותר (תלוי בעונת השנה).
  3. התאמה לסביבה – אין ספק כי גן ילדים מהווה סביבה… לא הכי נקייה. ילדים קטנים אינם בעלי מודעות רבה לעניין הניקיון וההיגיינה, ולעיתים קרובות נוטים להתלכלך. על כן, כדאי שתקחו בחשבון כי במהלך היום הילדים משחקים בגינה, אוכלים, צובעים ומציירים בצבעים מלכלכים ומבצעים שלל פעולות שעשויות לגרום לבגדים שלהם להתלכלך. כאשר אתם מלבישים את הילדים שלכם לגן, הסירו מעצמכם דאגה בכך שתציידו אותם בחליפות גן  שלא יפריע לכם שיתלכלכו.
  4. נוחות – אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל נושא הלבשת הילדים לגן. במהלך היום בגן, הילדים שלנו מבצעים פעולות רבות ונמצאים כמעט בתנועה מתמדת. בין אם הם משחקים, יוצאים לטיולים או עוברים הפעלות עם הגננות. על מנת שהילד שלנו יוכל באמת להנות מכל רגע מתקופת הגן הקסומה הזו, מומלץ להלביש אותו בבגדים נוחים, העשויים מבדים נושמים. כך למשל, תוכלו להלביש את הילד שלכם בחליפות גן נוחות ואווריריות במיוחד, העשויות משני חלקים: חולצה ומכנסיים נוחים ומפנקים. חליפות גן נחשבות כמומלצות מאוד, ואפילו יכולות לחסוך לכם את המחשבה וההתלבטות איזה מכנסיים להתאים עם איזה חולצה. על מנת להעניק לילד שלכם את הבגד הטוב ביותר, מומלץ לרכוש חליפות גן איכותיות, אותן ניתן למצוא במגוון מותגים ורשתות אופנה בארץ. חליפות גן איכותיות יבטיחו כי הילדים שלכם עטופים בכל טוב, ויכולים להמשיך להנות ללא הפרעות או אי נוחות כלשהי.

    חליפות גן לילדות
    אופנתי ונוח גם לבנות
  5. אופנה – במבט זריז בתמונות הישנות שלנו מהיותנו ילדים בגן, אי אפשר לפספס את ההחלטות השגויות שהורינו ביצעו בבחירת הבגדים שלנו. אז נכון, כל עשור מהווה את הסטייל הייחודי שלו, אבל אם יש דבר אחד שניתן להגיד על המצב כיום בניגוד לעבר הוא שהיום המודעות לאופנה וטרנדים היא הרבה הרבה יותר גבוהה. הכוונה היא, שכיום בעידן האינטרנט אנו יכולים למצוא אינספור חנויות בגדים אונליין שזמינות לנו בכל עת ולהזמין בגדים בזול מבלי אפילו לצאת מהבית. ניתן לראות כי בזמן האחרון יותר ויותר חנויות בגדים הוציאו קולקציות מיוחדות לבגדי ילדים וכן שוק בגדי הילדים התרחב במידה רבה.
    כאשר אתם מלבישים את הילדים שלכם לגן, עשו טובה להם ולעצמכם, וגם אם אתם לא חובבי אופנה ומותגים גדולים, דאגו שהבגדים שהם לובשים מתאימים אחד לשני, לפחות מבחינת צבעים והיגיון. אל תגרמו להם להיות מושא לצחוק ולעג בקרב הילדים בגן.
  6. חיוך – הדבר אולי החשוב ביותר בכל הנוגע לבחירת בגדים לגן, הוא הילד או הילדה שלכם בעצמכם, והחיוך שלו כאשר הוא מרוצה. כלומר, אף על פי שאנחנו יודעים הכי טוב מה טוב בשבילם, חשוב שהילדים שלנו ייקבלו את ה"סיי" שלהם בבחירת הבגדים, בין אם מדובר בחנות הבגדים עצמה או בארון הבגדים הביתי שלהם. חשוב לתת לילדים הרגשה שהם שותפים בהחלטה של איזה חליפת גן ללבוש. הבגדים שלנו הם המעטפת החיצונית שלנו, וגם למעשה מהווים סוג של אמירה אישית עלינו. אז למרות שהילדים שלכם לא מודעים לכל העניין הזה, אלא בוחרים באופן אינטואיטיבי את הבגדים שלהם, בסופו של דבר – הם ירגישו יותר בטוחים בעצמם ובבגדים שלהם אם יידעו שהיו שותפים להחלטה.

לסיכום, זכרו שכל פעולה שאתם מבצעים עם הילד שלכם היא חשובה. כל פעולה, גם אם נראית לכם על פניו כשגרתית או סתמית יכולה להשפיע על חיי היום יום של הדבר הכי יקר לכם בעולם. ברוב שעות היום הילדים שלנו לא נמצאים איתנו, ועל כן חשוב שנגרום להם להרגיש הכי טוב עם עצמם בבגדים שהם לובשים, גם כשאמא או אבא לא נמצאים לידם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *