הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

אופנה

מוצרי הלבוש הנמכרים ביותר ב חורף 2018

החושך יורד יותר ויותר מוקדם ומזכיר לנו שהחורף כבר ממש כאן. כדי שלא נופתע על ידי גנרל חורף בלי אמצעי הביגוד הנכונים חשוב שנדע מהם מוצרי הלבוש הנמכרים ביותר בחורף 2018.

החורף כבר כאן ואתם רוצים להיערך אליו בצורה הטובה ביותר. אתם רוצים שלילדים שלכם יהיו הבגדים המתאימים וגם אתם לא תצטרכו לצאת לקניות של בגדים בשיא החורף. אם שאלתם את עצמכם מהם מוצרי הלבוש הנמכרים ביותר בחורף 2017 הגעתם למקום הנכון.

 

למעשה מוצרי הלבוש שנמכרים מדי חורף בחורפו לא משתנים יתר על המידה. אחת לכמה שנים זמן מומצא מוצר חדש שכולם פשוט חייבים לקנות, אבל אי אפשר להכחיש את העובדה שבסופו של דבר כולנו צריכים בגדים חמים ונעימים.

 

איזה מוצרי לבוש אנחנו קונים בחורף?

העיקרון שמנחה אותנו בקניית מוצרי לבוש לחורף הוא הרצון למקסימום חימום במינימום עובי. אנחנו רוצים בגדים מחממים אבל אנחנו לא רוצים להיראות בעלי נפח גדול מדי. החורף הישראלי מתעתע, יום הוא קר ויום הוא חם, לכן לבוש של שכבות נפוץ מאוד.

 

כובעים

בכל חורף מחדש אנחנו מחפשים את הכובע מן השנה שעברה ולא מוצאים. בניגוד לחולצות או מכנסיים שמקבלים מקום של כבוד בארון הבגדים, כובעים מטלטלים אנה ואנה בארון הבגדים ונעלמים מדי שנה. החורף הזה תחבשו כובע והאוזניים שלכם לא יקפאו מקור.

אצטרובל
פינוקי חורף 2018

גרביונים

הפריט האהוב על הנשים בחורף הן הגרביונים שמספקים להן מעטה חם בימים הקרים. גרביונים מתחת למכנסיים כדי להגביר את החום, או גרביונים כפריט לבוש משלים לשמלה או חצאית. גרביונים בדרך כלל לא שורדים מעונה לעונה כיוון שנפערים בהם חורים עם הזמן. הם עשויים מבד דקיק וכל מגע קטן יוצר קרעים קטנים שפוסלים את הבגד מלבישה נוספת. חשוב להדגיש שגרביונים הם לא רק אמצעי משלים או מחמם, אלא גם פריט אופנתי בפני עצמו. תוכלו לרכוש גרביונים טרנדיים במבחר דגמים וצבעים ולשדרג את הלוק בצורה פשוטה ומעוררת קנאה.

 

סריגים

בתחילת החורף רשתות הבגדים מלאות רחש של קונים ושלטים המעידים על מבצעים שונים. אחד הפריטים הבולטים ביותר בחנות הוא הסריגים. בכל הצבעים והצורות, עם כפתורים, ריצ'רץ' או בתצורה של קרדיגן. חנויות הבגדים מציגות מלאי נרחב של סריגים בעיצובים שונים ולכם נשאר רק להצטייד.

 

סריגים הם פריט לבוש קלאסי לחורף. הם עשויים מצמר מחמם ונוחים ללבישה על גבי בגדים אחרים. בנוסף, כאשר מעט מתחמם ניתן להסיר את הסריג ולהכניס אותו לתיק כאשר אתם נשארים לבושים בחולצה דקה וארוכת שרוולים.

שקיעה
חורף חמים

מעילים

הפריט שמסמל יותר מכל את בואו של החורף הוא בלי ספק המעיל. הוא גדול ומחמם, מגן מפני הגשם וגם מוסיף למראה נופך מיוחד. קיימים סוגים רבים של מעילים, וגם אם כבר יש לכם מעיל אתם יכולים לקנות מעיל נוסף מסוג שונה.

 

מעילים לנשים

נשים הן בלי ספק אלופות המעילים. לאישה הממוצעת יהיו מספר מעילים כאשר לכל אחד מהם ייעוד שונה ומיוחד. מעיל עור הוא מעיל שנשמר זמן רב, ותמיד נחשב אופנתי. מעיל פוך לנשים עלול לגרום להן להיראות כמו שמיכה, אבל אם תבחרי מעיל בגזרה נכונה הוא רק יחמיא לך. ז'קט ג'ינס הוא מוצר שיוצא וחוזר לאופנה חליפות, ואם אין לך אחד כזה שתוסיפי למלתחה. אמנם זה לא מעיל מחמם במיוחד, אבל החורף הישראלי לא מצריך הרבה יותא מכך. מעיל נוסף שנמכר רבות בחורף הזה הוא מעיל היוניקלו שמתאים לגברים ולנשים שצובע לנו את החורף במגוון צבעים מרהיב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *