הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

אופנה

פרטי הלבוש הטרנדים של חורף 17/18

החורף הזה אתם רוצים להיות לבושים הכי טוב שאפשר. אתם רוצים להתחבר לטרנדים הכי חמים ולהיות הכי 2017 בואכה 2018 שאפשר. אנחנו כאן כדי לחבר אתכם לטרנדים הכי חמים של החורף הזה.

הכן עצמך לחורף

הכן רכבך לחורף מזמזמים התשדירי סוף הקיץ ברדיו ומזכירים לכם להחליף מגבים ולדאוג לתקינות הצמיגים ברכב . יש כאלה ששומעים את התשדירים האלה ורצים למוסך ויש כאלה ששומעים את התשדירים ונזכרים שהם עדיין לא יודעים מהם פרטי הלבוש הטרנדים לחורף 17/18. אם אתם שייכים לקטגוריה השנייה הכתבה הזו מיועדת במיוחד עבורכם.

בערך בתקופה בה חל ראש השנה העברי מתקיימות גם הצהרות האופנה לשנה הקרובה. ירחוני האופנה של חודש ספטמבר הכריזו לא מכבר על המגמות האופנתיות הצפויות לנו בחורף הקרוב ולנו נשאר רק להבין מי נגד מי.

שלג
ברוכים הבאים לחורף 2018

מה ירד?

כדי להבין מהם הטרנדים החדשים כדאי קודם לבחון מה נעלם ממפת האופנה. נתחיל מהמראה ההיפי הזרוק, המכונה בוהו שיק ומככב כבר זמן מה. חרוזים וגדילים בתוספת שמלות ארוכות זה כבר הרבה פחות אין ואם אתם עוד שם כדאי לחשוב על התקדמות לדברים אחרים.

דבר נוסף שירדה קרנו הוא האוברסייז, כלומר בחירה במידות מעט גדולות ורחבות יותר. בעונה הקרובה נראה יותר בגדים הנצמדים לגוף ומדגישים את המראה הטבעי והיפה שלו. אלה הדברים שנראה פחות בחורף הקרוב, אך מהן המגמות שדווקא ילוו אותנו?

שחור זה השחור החדש

לבוש שחור
שחור על שחור

בחורף הקרוב הצבע השחור חוזר ובגדול. יש כאלה שלובשים אותו כי זה מרזה ואחרים רוצים להיראות רוקיסטים מפחידים, אלה וגם אלה ישתלבו באחת המגמות הבולטות בטרנדים של שנה זו. שלל המעצבים הציבו את הצבע השחור כבולט ביותר במלתחה שהם עיצבו לחורף הבא עלינו לטובה.

מלבד סגולותיו כצבע מרזה השחור ידוע גם כצבע המתאים עצמו לכל אירוע ומצב. קל להתאים לו פריט נוסף שיעשיר את המראה ויוסיף לו נופך מיוחד. אבל אם בשילובים עסקינן, חשוב לא לשלב עם השחור שלכם צבעוניות יתר כדי לא להיראות כמו קשת בענן.

האייבי ליג חוזר

אמרת אופנה אמרת רטרו, ואיך אפשר לומר רטרו ולא להיזכר באייבי ליג, סגנון ביגוד שנוצר בארצות הברית של שנות ה-50. ליגת הקיסוס כללה את שמונה האוניברסיטאות העתיקות בארצות הברית שהיו גם העשירות ביותר. סגנון האייבי ליג התבסס בקולג'ים אלה תוך שימוש בבדים עשירים כמו צמר ושימוש באלמנטים קלאסיים.

ברטרו כמו ברטרו, אתם יכולים להיראות הכי טוב, או ממש משונה ולבסוף הכל תלוי בנקודת המבט. המעצבים חיפשו מראה נקי יותר ומצאו אותו באייבי ליג ואם אתם מתחברים לטרנד בהחלט תוכלו להרגיש כאילו אתם תלמידיה של אחת האוניברסיטאות היוקרתיות ביותר של ארצות הברית.

חליפות גבירותיי חליפות

אם חליפה נראית לכם כמו הדבר הכי גברי בעולם כנראה שעדיין לא התקדמתם לחורף 17/18. כבר בשנת 1985 ניסתה דונה קארן לשחרר את האישה מהביגוד שהיה מקובל עד אז במקומות עבודה. היא החלה לשווק חליפות לנשים ובחורף הזה נשים חוזרות ללבוש חליפות.

בלבישת חליפה יש אמירה מסוימת. כאשר אתם רואים ברחוב אדם לבוש חליפה אתם מתייחסים אליו בצורה מכובדת יותר וחושבים שהוא בטח הגיע להישגים מיוחדים. חליפה נחשבה במשך שנים כפריט לבוש גברי, וכיום כשגם נשים לובשות חליפות בא לידי ביטוי הכוח שהולך ונצבר יותר ויותר גם בידי נשים.

ז'קט ג'ינס

ג'קט
גקט גי'נס טוונטי פור סבן

הוא לא מתאים לכל זמן או מצב וגם לא לכל האקססוריז הצבעוניים, אבל חייב להיות לך אחד כזה בארון. מאז שהחל לשווק לוי שטראוס את הג'ינסים שלו ועד היום עברו כמה שנים, אבל כוחו של ז'קט הג'ינס במלתחתה של כל אישה עדיין אינו נמוג.

החורף הזה תלבשי ז'קט ג'ינס שייסגר בצורה מיוחדת. מבחר ז'קטים נמכרים עם סגירות מיוחדות. כך למשל, ז'קט שקו הכתפיים שלו נמשך לאחור, כך הוא אורכו מתקצר והוא נסגר רק מאמצע אזור הכפתורים ויוצר מחשוף עמוק.

אפשרות נוספת שדווקא יוצרת אפקט הפוך היא ז'קט שנסגר לעלה באזור הצוואר, ופתוח דווקא למטה. ז'קטים כאלה מככבים ברשתות האופנה היוקרתיות, אך עלולים לעלות לכן ביוקר. את המקרה הזה תוכלו ליצור גם בעזרת ז'קט הג'ינס שכבר יש לכן בארון על ידי סגירה שונה של כפתורי הז'קט ויצירת מראה ייחודי. 

אז אחרי שסידרנו לכם את הראש הכנסו לרשתות האופנה המועדפות עליכם והכינו את עצמכם לחורף! אל תשכחו שזהו זמן של מבצעי סוף עונה 2017 הזדמנות מצוינת לרכוש פרטי פרטי לבוש לקיץ הבא במחירים מוזלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *