הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

אופנהנשים

מחפשים ביגוד לעבודה? 3 פריטים שאתם חייבים שיהיה לכם

כל אחד מאיתנו מקבל מהעבודה כרטיס מתנה ללכת איתו לקניות מטעם העבודה ואנחנו מתחילים לשאול את עצמנו מה באמת חסר לנו ומה אנחנו באמת צריכים.

על מנת לחסוך מעצמנו את כאב הראש הזה, איתרנו עבורכם את שלושת פרטי הביגוד שאתם חייבים שיהיה לכם בארון ואם כבר קיבלתם כרטיס מתנה על מנת לקנות לעצמכם בגדים, תשתמשו בו.

בגדים, מתלה בגדים, פולארויד, בגדים לנשים

 

אז לפני הכל, איך אפשר בלי מכנסיים מחויטים?

לא משנה באיזו עונה מדובר, קיץ או חורף, או אם יש לנו הרבה כאלה בארון או לא, מכנסיים מחויטים הם אחד מפרטי הלבוש החשובים ביותר שאנחנו צריכים לעבודה. לא תמיד הפגישות שאנחנו הולכים אליהן הן פגישות שמאפשרות ללבוש שמלה או חצאית והרבה פעמים קר מדיי בחורף או עם המזגן ואז חייבים דווקא מכנסיים מחויטים שילכו טוב עם נעלי עקב אלגנטיות. כדאי מאוד שיהיה לנו זוג בצבע שחור, זוג מכנסיים בצבע אפור וזוג מכנסיים בצבע כחול כהה. כל הצבעים של החולצות מתאימים לאחד מבין שלושת הסוגים האלו ואז יהיה לנו קל יותר לבחור.

חולצה מכופתרת? לפחות אחת

לא כל החברות דורשות לבוש עד כדי כך מחויט אבל עדיין, ברגע שמדובר על ביגוד לעבודה, חייבת להיות לכם לפחות חולצה מחויטת אחת. לפגישות שאתם לאבטוחים איך אתם צריכים ללכת, עדיף ללכת בצורה מחויטת יתר על המידה מאשר ללכת באופן שייתפס כמרושל ולא רציני. לכן, נוכחות של חולצה מכופתרת בארון היא בבחינת חובה מובנית לארון שלכם.

תמיד טוב שיש משהו מעל

אומנם ג'קטים נתפסים כמשהו מאוד אירופאי ורציני יתר על המידה אבל אין מה לעשות. יש פגישות שמחייבות את הלבוש הזה ולכן חשוב שיהיה לכם בארון לפחות ג'קט או בלייזר אחד. לא מדובר בביגוד אשר מתחלף חדשות לבקרים ולכן צריך שיהיה אחד כזה, רצוי בשחור, ואז הוא מתאים לרוב סוגי הלבוש שלנו. ככל שיהיו לכם יותר אפשרויות, תוכלו להתלבט על מה ומי אבל אם אין, אז שיהיה אחד שחור לרפואה.

בפעם הבאה שתעמדו מול הארון חסרי אונים, יהיה לכן קל יותר להשלים את ההופעה, היום קל יותר לקנות בגדים ואפשר לעשות זאת בחנות בגדים אונליין בקלות מבלי לצאת מהבית, אך אם אתן חייבות למדוד לפני שאתן קונות פריט חדש, קפצו לאחד הקניונים 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *