הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

אופנהללא תיוגנשים

אקססוריז לביגוד | שבוע האופנה סוף קיץ 2017

אילו הבגדים שלנו יכלו לדבר, הם וודאי היו מספרים דבר אחד שניים על האישיות שלנו. שכן, אין ספק בכך שהבגדים שאנו בורחים הם למעשה המעטפת שלנו, משקפים את התדמית שאנו רוצים להציג על עצמנו לעולם הגדול

עם זאת, כיום קיימות אינספור רשתות אופנה גדולות, מה שהפך את תעשיית הבגדים, ובכן, לתעשייה. כך למעשה נוצר מצב שאנשים רבים לובשים את אותם בגדים, ואז נשאלת השאלה – היכן הייחודיות שלנו?

לשם כך כמובן יש תשובה אחת וחד משמעית – אקססוריז. האקססוריז נועדו על מנת "לשפר" את הלוק הכללי של מה שאנו לובשים. כך למשל, הוספת כובעים או תכשיטים בהחלט יכולים להוסיף טאצ' אישי ייחודי, אשר יכול להפוך את כל המראה שלנו לשונה לחלוטין. אם כן, מה הם האקקסוריז המומלצים וכיצד לשלבם עם סוגים שונים של בגדים:

  • כובעים – כובעים כאמור הם תוספת מגניבה ביותר לבגדים שלנו. ישנם מאות סוגים שונים של כובעים ורצוי להתאימם לאופי של הבגד הנלבש. כך למשל, במידה ואנו הולכים לים, או לטיול בצהרי היום, ולבושים בלבוש קליל וזרוק, כובע קסקט עם הדפס מגניב יעשה את העבודה ויסגור את הלוק בצורה מושלמת. לעומת זאת, כאשר אנו הולכים לאירוע רשמי יותר, המתקיים בשעות היום, רצוי ללבוש לבוש מהודר ולשלבו עם כובע רחב שוליים בצבע כהה, אשר יעניק לנו לוק יוקרתי ומתאים לאופי האירוע.
  • תכשיטים – אין לוותר על תכשיטים. מדובר באחד האקססוריז המוסיפים ביותר למראה שלנו, מוסיפים לנו חן ויופי, ולעיתים משקפים את התדמית שלנו בצורה יותר ברורה. שרשרת, עגילים, צמידים וטבעות – כמה שיותר, יותר טוב, אך זכרו שצריך לשמור על טוב טעם ועל התאמה טובה בין הבגדים ובין המקום אליו הולכים. חולצה מקושקשת למשל, אינה מצריכה ענידת שרשרת, שכן המראה יכול ליצור בלאגן בעיניים. לעומת זאת, לחולצה חלקה בעלת מחשוף יכולה להתאים שרשרת קצרה ועדינה אשר תגרום למראה שלכם להראות נוצץ וזוהר יותר.
  • תיקים – ניתן לומר כי התיק הוא חברו הטוב ביותר של הבחורה. אף בחורה אינה עוזבת את פתח ביתה ללא תיק כלשהו על כתפיה. בתיק אנו שמות לרוב דברים חשובים שאנו לא יכולות להסתדר בלעדיהם, מה שמצריך אותנו לרכוש תיקים אשר יוכלו להתאים למגוון רחב של בגדים. כך למשל, בעת הגעה לאירוע, נסחוב עמנו תיק קטנטן אשר לא יגנוב את הפוקוס מהבגד המהמם שאנו לובשות, ומצד שני לא יהיה לנו מסורבל מידי. תיק גב לעומת זאת, יהיה מושלם ליום יום, אפילו בעת הליכה לעבודה, לחברה, לסידורים או לקניות. תיק גב נחשב אופנתי במיוחד בתקופה האחרונה ובנוסף לכך, מעניק משקל שווה לשתי הכתפיים שלכן, וגורם לידיים שלכן להיות פנויות.
  • נעליים – למרות שעל פניו נראה כי מדובר באקססוריז די זניח, אין הדבר כך כלל. נעליים יכולות להגיד המון על אופי של אדם, וכן במחקרים רבים נמצא כי זהו הדבר הראשון שאנשים מסתכלים עליו בעת הכירות חדשה. נעליים צריכות להיות מתאימות לסוג המקום אליו אנו הולכים. כך למשל, כפכפים ננעל אך ורק לחוף הים, ולא לעבודה או לאירוע, סנדלי שורש רק לטיולים, ונעלי עקב רק לאירועים.

 

קים אזולאי מערוץ היוטיוב שלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *