הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

מגפייםנשים

כל מה שרצית לדעת על מגפיים לנשים

אין אישה שלא מחזיקה בביתה, בארון הנעליים שלה לפחות זוג מגפיים אחד (אם לא יותר).

מגפיים לנשים מהווים עבורן גם כפתרון פונקציונלי בסיסי (כיסוי כפות הרגליים), וגם כפריט אופנה טרנדי, המשדר סטטוס חברתי כלשהו.
מגפיים לנשים, בשונה ממגפיים לגברים, מגיעים במגוון רחב מאוד של דגמים. זאת על מנת שכל אישה תוכל למצוא את סוג המגפיים המתאימים ביותר עבורה, אשר יוכלו לייצג אותה, והיא כמובן תוכל להתחבר אליהם.

מגפיים לנשים הינם פריט אופנה אשר יכול בקלות לשדרג כל הופעה או לוק כלשהו. בין אם מדובר בשמלת מיני, ומגפיים ארוכים עד הברך, או בין מדובר בג'ינס וטי –שירט פשוטים, בשילוב עם מגפונים נמוכים, בעלי עקב גבוהה. בנוסף, מגפיים לנשים מותאמים במיוחד לחורף, מכסות את הרגל ודואגות להשאיר אותה מחוממת ואופנתית במיוחד.

אם כן, אם את מתבלטת אילו סוג של מגפיים לקנות, תוכלי להעזר בפרמטרים הבאים:

החומר ממנו עשויים מגפיים לנשים – מגפיים יכולים להיות עשויים מחומרים שונים. בין אם מדובר בעור, זמש, בד, דמוי עור, פרווה ועוד. עליך לדעת איזה סוג חומר של מגפיים את מעוניינת לרכוש. חשוב לזכור כי עור הינו החומר אשר נשמר הכי טוב לשנים רבות קדימה, ואינו נשחק במהרה. עם זאת, בעקבות תכונה זו, הוא עולה יותר כסף. מגפי עור מושלמים לעונת החורף, ומתאימים לכל יציאה או אירוע חגיגי. לעומת זאת, מגפי בד, עולים כמובן פחות, ומתאימים יותר ליום יום.

סוג המגפיים – מגפיים שטוחים, או מגפיים עם עקבים. עקב גבוה או נמוך, מגפיים או מגפונים. קיימים שלל סוגים של מגפיים לנשים, המתאימים כל סוג לאירוע אחר במהלך השבוע, ולסוגים שונים של בגדים. לגבוהות שבנינו, מומלץ לרכוש מגפיים שטוחים, או מגפיים בעלות עקב נמוך יחסית. לעומת זאת, לנמוכות, מומלץ לרכוש מגפיים בעלי עקב כלשהו.

צבע המגפיים – כמובן שסוג וחומר אינו מספיק להשלמת התמונה, וכן, כולנו בוחרות עם העיניים. קיימים מגפיים בצבעים שונים, אך הצבעים הבולטים ביותר הינם שחור, חום כהה או בהיר, אפור כהה או בהיר, וירוק זית. כמו כן, תוכלו למצוא גם צבעים נוספים, אך בדגמים נדירים במיוחד. בנוסף, תוכלו לבחור במגפיים הנסגרים באמצעות אבזם, ריצ'רץ" או שרוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *