הוט קוטור

אתר אופנה ישראלי

אופנהבלייזריםגברים

בלייזרים לגברים – הטרנד שלנצח ישאר טרנד

בעוד עולם האופנה לא מפסיק להתפתח, לחולל מהפכות וליצור טרנדים חדשים ופופולרים במיוחד, קיימים פרטי אופנה אשר סביר להניח לא הולכים להעלם בזמן הקרוב

בין אם מדובר על הג'ינס הנצחי, או על הסניקרס הקיציות, גם עולם הבלייזרים עובד ללא הרף, ומייצר עבורנו ג'קטים רבים לגברים ונשים, בגזרת טקסטיל מחויטת, אשר לעולם לא יימאס לנו ממנה.

בעוד רבים חושבים שבלייזרים הם רק לנשים או לאנשי עסקים, המציאות בשטח דווקא מראה דבר אחר לגמרי. בלייזרים מחייטים הם ללא ספק פריט עיצוב טקסטיל חיוני ושימושי לגברים מכלל המינים והסוגים, אשר יכולים לשמש אותם לצרכים רבים, ולהעניק מראה אלגנט לא מתאמץ יותר מידי. ניתן לומר אפילו כי בלייזרים לגברים נחשבים כפריטי חובה בכל מלחתה גברית, כי מה לעשות – תמיד יגיע היום בו תצטרכו להתחתך לאירוע מסוים, ובלייזר מחויט ואלגנטי ללא ספק יעשה את העבודה בצורה נאמנה במיוחד.

בלייזר, ג'קט
ג'קט שחור בסגנון מחוייט, על-זמני ומלא שיק, בגזרה מחמיאה ואלגנטית שיושבת בול על הגוף.

כמעט כמו בכל גזרה של כל פריט לבוש שהוא, גם הבלייזרים נחשבים כבגד אשר מגיע בעל דגמים וגזרות שונות, וכן יכול לשבת על הגוף באופן המשתנה מאחד לשני

. דבר זה יכול להוביל למצב שבמקרה ואתם רוכשים עבור עצמכם בלייזר אשר לא מתאים לכם במידותיו באופן מושלם, הוא יכול להראות כלא מחמיא על הגוף, וליזור מראה של כתפיים עקומות, גוף קצר יותר או טורסו רחב. כיוון שבלייזרים אינם נחשבים כפרטי אופנה זולים במיוחד, מומלץ להשקיע מחשבה, זמן ומאמצים על מנת למצוא את הבלייזר הטוב ביותר בעבורכם.

אם כן, מומלץ להעזר במדריך הבא על מנת למצוא ולרכוש בלייזרים טובים, איכותיים, ובעיקר – מותאמים אליכם באופן אישי.

תחילה, הסתכלו על אורך השוורלים. לעיתים השוורלים מהווים כסממן היכול להעיד על כך האם הבלייזר אותו בחרתם מתאים אליכם או לא. בדקו האם השוורלים מסתמיים במקום המפגש של העצם הראשונה של האגודל. במידה וכן – הצלחתם בצעד הראשון.

שנית, הסתכלו על רוחב הכתפיים. בדקו את אזור המפגש בין השוורלים לכתפיים – הוא אמור להיות בנקודה האחרונה של עצם הכתף.

שלישית, אורך הבלייזר עצמו. עליו להיות פרופרציונלי הן לגובה והן למבנה הגוף שלכם. במידה ואתם בעלי מבנה גוף ממוצע, ג'קט הבלייזר צריך להסתיים בקו ישר עם העצם הראשונה של האגדול בחלקו הקדמי, וכן כחמישה סנטימטרים מתחת לנקודה הגבוהה ביותר של הישבן, בחלקו האחורי.

רביעית, רוחב הבלייזר. בדקו האם אתם מסוגלים לסגור את כל הכפתורים הטמונים בג'קט. במידה והצלחתם לכפתר את הבלייזר עד סופו מבלי להחנק – מזל טוב, הוא מתאים עבורכם.

חמישית, סוג הבד ממנו עשוי הבלייזר. מומלץ שהג'קט עצמו יהיה עשוי מחומר אשר לא נוטה להתקמט במהרה, כמו למשל צמר קר, וכן תוספת של בטנת משי יכולה לעשות את העבודה גם כן.

לסיום, צווארון הבלייזר. כמעט ולא ניתן למצוא בלייזרים ללא צווארון, אך גם כאן יש לשים לב. על הצווארון להיות עשוי מלבד, אשר מעניק לו חיזוק וגורם למראה קלאסי, חד, יוקרתי ובעיקר – אופנתי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *